HTML

Lapszakács

Friss topikok

Chili

Lapszakács

megvettem elolvastam bevásároltam megfőztem megettem leírtam

olvass lapozz főzz

2013.01.17. 18:04 susimo

Harisszás csirke lila hagymával és fetával

Címkék: Lapszakács

Előző bejegyzésemben már írtam a harissza krémről, amivel én is ennek a receptnek a kapcsán találkoztam először. Mivel ez egy kifejezetten erős paszta, egy kicsit aggódtam, mert én nem szeretem az erős ételeket, így gyorsan készítettem egy „édes” változatot. Mindent úgy csináltam, ahogy az eredeti harissza receptben kell, csak chili helyett californiai paprikát használtam. A csirkét pedig fele csípős, fele édes harisszában pácoltam, így próbálva számomra is élvezhetővé tenni ezt az ételt, ami nagyon egyszerűen elkészíthető, egyáltalán nem drága, és NAGYON FINOM.

harisszacsirke_1.JPG

 

 

Recept:

2.ek. harissza

1.ek. vörösborecet

500g csirkecomb filé (én felsőcombot használtam)

2 fej négybe vágott lila hagyma

2 nagy konzerv sült paprika felvágva (én magam sütöttem hozzá paprikát)

100g feta sajt

50g fenyőmag (szerintem elhagyható)

Villanysütő:200 fok

Légkeveréses: 180 fok

 

Egy nagy tálban keverd össze a harisszát a vörösborecettel, és forgasd bele a csirkét és a lilahagymát (bár a recept nem írja, én hagytam állni 2 órát). Süsd tepsiben 35 percig, legalább egyszer megforgatva, majd add hozzá a paprikát és a fetát, majd süsd még 10 percig. A sütés vége előtt szórd bele a fenyőmagot.

Én rizzsel tálaltam.

Forrás: Good Food Magazin 2012.április

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr775023984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása