HTML

Lapszakács

Friss topikok

Chili

Lapszakács

megvettem elolvastam bevásároltam megfőztem megettem leírtam

olvass lapozz főzz

2013.04.05. 08:26 susimo

Epres Sajttorta

Címkék: Sütiszerelem

Egyik nagy kedvencem, főleg eperszezon idején...egyetlen egy baj van vele, nagyon hamar elfogy...

Epres sajttorta

200g csokis teljes kiörlésű keksz
100g vaj
300g krémsajt
2 tojás
1 e.k. liszt
75g cukor
1/2 dcl tejföl
1 t.k. vanília aroma
1 citrom reszelt héja

Tetéjre:
eper
tortazselé

A kekszet ledarálom, vagy össze lehet törni zacskóban, ha nincs darálónk. Összekeverem a megolvasztott vajjal, és kerek tortaformába kanalazom,
majd szépen egyenletesre simítgatom. 160 fokos sütőben 10 percig sütöm.
Közben a krémsajtot, a cukrot, a tejfölt robotgéppel kikeverem, majd belerakom a lisztet, egyenként a tojásokat, a citrom héját, és a vanília aromát.
Kicsit kihűtöm a torta alapot, majd ráöntöm a krémet, és 50 percig sütöm szintén 160 fokon.

Ha kihűlt, rászeletelem az epret, és megöntözöm a tortazselével. Hűtőben hagyom állni legalább 3 órát.

sajttorta.jpg

Sthal Judit recept alapján..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr125196650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása