HTML

Lapszakács

Friss topikok

Chili

Lapszakács

megvettem elolvastam bevásároltam megfőztem megettem leírtam

olvass lapozz főzz

2014.06.16. 10:14 susimo

La granita al limone

Címkék: Olasz Lapszakács

Bari városában kóstoltam először ezt a könnyű citromos jégkását, ami annyira jól esett a nyári kánikulában, hogy csak akkor bírtam abba hagyni, amikor már teljesen lezsibbadt a torkom a hideg jégkásától.

lagranita.jpg

 

Hozzávalók:

200 ml frissen facsart citromlé

reszelt citromhéj

200 g porcukor

menta

kb. 500 g jégkocka

A hozzávalókat beledobálom a turmix gépbe, és kásásra pépesítem. Üvegpohárban tálalom.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr356304993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása