HTML

Lapszakács

Friss topikok

Chili

Lapszakács

megvettem elolvastam bevásároltam megfőztem megettem leírtam

olvass lapozz főzz

2013.10.16. 15:39 susimo

Francia Baguette

Címkék: Lapszakács

baguette.JPG

Alaprecept
60 dkg liszt
2,5 dkg élesztő
1 evőkanál só
5 dl kéz meleg víz
1 dl oliva

Az élesztőt felfuttatom pici langyos vízben egy k.k. cukorral, majd az összes hozzávalót egy nagy tálba öntöm, és egyneművé keverem. Meleg helyen duplájára kelesztem.
Ha megkelt a tészta elkezdem a nyújtást, kb. 10-szer kinyújtom, majd összehajtogatom, és ismét nyújtom (mintha leveles tésztát készítenénk. A tálat amiben kelt kikenem olajjal, visszateszem a tésztát, és hagyom még 1 órát kelni.
Ha kész négy felé veszem, és hengereket formálok belőle, bevagdosom a tetejét, és lisztezett tepsire teszem.
A sütőbe elhelyezek vizet egy edényben, majd 220 fokon 15 percig sütöm a vízzel együtt, aztán a vizet kiveszem és még 7 percig sütöm.

Isteni.....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr625576782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása