HTML

Lapszakács

Friss topikok

Chili

Lapszakács

megvettem elolvastam bevásároltam megfőztem megettem leírtam

olvass lapozz főzz

2014.05.29. 09:32 susimo

Epres-fehércsokis tiramisu

Címkék: Sütiszerelem

Egyszerűen imádom az epret, minden formában, és szerencsére a várandósságom alatt pont elindult az eperszezon.

Sok receptet találtam epres tiramisura, de a legtöbb nyers tojással készült, amit babavárás alatt szerettem volna elkerülni. Végül Stahl Judit receptjénél maradtam, mert ebben nincs tojás.

 epermisu_1.JPG

Hozzávalók:

Sziruphoz (ebben áztatom majd a babapiskótát)

10 dkg cukor

2 dcl víz

2 citrom

Én egy kis műanyag kancsóba kimérem a cukrot, a vizet, majd belereszelem a két citrom héját és leszűrt  levét. Mikróban 3 perc alatt felforrósítom, majd megkeverem,hogy a cukor teljesen felolvadjon, és félreteszem.

A krémhez:

50 dkg eper

30 dkg mascarpone

20 dkg fehé rcsokoládé

1 deci habtejszín

Én turmix gépben szoktam készíteni. Az eprest megmosom, kicsumázom és leturmixolom. Ha kész mehet bele a mascarpone és a megolvasztott fehér csokoládé. A habtejszínt kemény habbá verem, és kanállal belekeverem a gépbe.

Összeállítás:

kb. 40 db babapiskóta

30 dkg eper

cukrozatlan kakaópor

A piskótákat megáztatom a szirupban, majd egy tálban elkezdem összeállítani a tiramisut. Egy réteg piskóta, majd krém, majd az eperdarabok. A lényeg, hogy a tetején krém maradjon csak. Ezt megszórom a kakaóporral,és mehet a hűtőbe pihenni.

epermisu_2.JPG

Forrás: Stahl Judit "Enni jó! "

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr816225838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása