HTML

Lapszakács

Friss topikok

Chili

Lapszakács

megvettem elolvastam bevásároltam megfőztem megettem leírtam

olvass lapozz főzz

2014.06.23. 11:57 susimo

Alakbarát joghurttorta

Címkék: Sütiszerelem Alakbarát

jogo_1.JPG

 

Hozzávalók a piskótához:

4 tojás szétválasztva

4 evőkanál liszt (itt update lowcarb lisztmix)

4 evőkanál eritrit

fél csomag sütőpor

A tojás sárgáját elkeverem a cukorral, liszttel, és sütőporral. A fehérjét kemény habbá verem és ezt is belekeverem. 170 fokon kb 25 perc alatt aranybarnára sütöm . Ha kész csíkokra szeletelem.

A joghurtos részhez:

1 nagy pohár natúr joghurt (450g)

4-5 evőkanál eritrit

1 csomag expressz zselatin fix

2 lapzselatin

1 dl habtejszín

fél kiló gyümölcs (itt őszibarack és eper)

1 csomag vaníliás cukor

A lapzselatint beáztatom hideg vízbe, a joghurtot a cukorral felfőzöm, majd robotgéppel belekeverem a zselatinfixet, és a lapzselatint. A gyümölcs felét leturmixolom és ezt is a joghurthoz keverem. A habtejszínt a vaníliás cukorral habbá verem, majd ha kihűlt a joghurtkrém hozzá keverem.

Egy műanyag tálat hideg vízzel kiöblítek, és beleszórom a maradék gyümölcsöt felaprítva, majd jöhet bele a joghurtkrém, végül belenyomkodok annyi piskóta csíkot amennyi jól esik. Hűtőben minimum 4 órát állni hagyom.

jogo_2.JPG

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr986404399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása