HTML

Lapszakács

Friss topikok

Chili

Lapszakács

megvettem elolvastam bevásároltam megfőztem megettem leírtam

olvass lapozz főzz

2012.12.13. 19:54 susimo

Első napom a blogomon!!

Címkék: Lapszakács

Nem tudom ki hogy van ezzel, de nekem az első bejegyzés a legnehezebb (legalább is remélem). A férjem adta ehhez a bloghoz az ötletet 5 perccel ezelőtt, miközben a Julia és Julia című filmet néztük, és megállapítottam, hogy abszolút hasonlítok az egyik főszereplőhöz, mindig is kerestem, mi az ami igazán érdekel, ami kihívást jelent, és legfőképpen nem unom meg a felénél. Számos tanfolyamot elkezdtem, de valahol középtájt ráuntam, illetve inkább rájöttem, hogy nem ez az ami felvillanyoz. Egyetlen dolgot nem tudtam megunni soha, és ez a főzés. Rengeteg szakácskönyvem van, de ezek mellé halomszámra vásároltam régen a különböző receptújságokat, és tudom, hogy ma már minden megtalálható a neten, de én valahogy jobb szeretem a "lapozgatást"......és ezen igen költséges szokásom volt az oka annak is, hogy ugyan ilyen halomszám dobáltam ki a legtöbb magazint, miután rájöttem, a benne szereplő receptek kifejezetten rosszak, vagy megvalósíthatatlanok, vagy éppen kifelejtettek belőle pár összetevőt....ami ezáltal inkább hasonlított egy rejtvényújsághoz, mintsem receptfüzethez.

Tehát amiért most itt vagyok, mivel épp nincs munkám, tél van, és kifejezetten hideg, eldöntöttem kiszúrok 2-3 receptújságot, amit végigfőzök, aminek a férjem kifejezetten fog örülni (minden nap lesz meleg kaja), és leírom ide a tapasztalataimat :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr744964178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása