HTML

Lapszakács

Friss topikok

Chili

Lapszakács

megvettem elolvastam bevásároltam megfőztem megettem leírtam

olvass lapozz főzz

2012.12.14. 13:45 susimo

Belvárosi illatok

Címkék: Csavargó

Férjemmel együtt nagy utazók vagyunk, mindketten szeretünk felfedezni új helyeket, megismerni idegen kultúrákat, és nem utolsó sorban kipróbálni az adott ország konyháját.

Egy-egy út alkalmával több városba is el szoktunk látogatni, ahol egész nap csak barangolunk, minden kis zegzugos utcán végig sétálunk, különböző kis pékségeket, kávézókat, éttermeket keresünk, ahol valami különlegeset ehetünk, ihatunk.

Nyár közepén „beszorultam” Budapest belvárosába, ahol elkezdtem egy mixer tanfolyamot.

Mivel ez mindennapi elfoglaltsággal járt egy barátnőmnél laktam az V. kerületben, ahonnan a tanfolyam helyszíne csak 10 percnyi sétára volt.

Már az első sétám során megállapítottam, hogy bár rengeteg külföldi városban jártunk, valahogy Budapest ilyen formán kimaradt. Szentendrei lévén, legtöbbször csak akkor megyünk be Pestre, ha vásárolni szeretnénk, vagy esetleg mozizni, illetve ha elintézni valónk van. Ez persze csupán annyiból áll, hogy beülünk az autóba, elmegyünk a célig, ott kiszállunk, és dolgunk végeztével már jövünk is haza. Kivétel persze, ha valamilyen számunkra érdekes rendezvény van éppen, de akkor is csak az adott rendezvény helyszínére megyünk el.

Egy szó-mint száz, megállapítottam, hogy Budapest rengeteget változott az elmúlt években. Igazi kozmopolita várossá nőtte ki magát, ami a szórakozást, és a gasztronómiát illeti. Így hát elkezdtem Budapesten sétálni…eldöntöttem úgy teszek, mintha egy számomra idegen városban lennék, és elkezdem felfedezni, meg ízlelni, megismerni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr854965295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása