HTML

Lapszakács

Friss topikok

Chili

Lapszakács

megvettem elolvastam bevásároltam megfőztem megettem leírtam

olvass lapozz főzz

2013.01.29. 15:34 susimo

Bocuse d'Or és Fond Rose

Címkék: Csavargó

Elkezdődött a Bocuse d'Or szakácsversenyenverseny Lyonban, a magyar csapat holnap mutatkozik be, szerdán 9.40-től lehet szurkolni Széll Tamásnak!
A férjem gépe is hamarosan landol Lyonban, a bőröndjében hangszórók, duda és arcfesték. Komolyan veszik a szurkolást!

Illetve csak komolyan akarták venni, hiába vették meg a jegyeket előre, és öltötték magukra a Hungary feliratú pólóikat, a 3 órás sort állításuk szerint nem bírták kivárni, így feladták a bejutást a versenyre. Egy darabig követték az eseményeket az elhelyezett kivetítőkről, majd inkább úgy döntöttek esznek egy jót Paul Bocuse egyik Lyoni éttermében, a Fond Rose-ban. Tipikus férfiak...

szell.jpg

A végeredmény:

1. Franciaország
2. Dánia
3. Japán
4. Nagy-Britannia
5. Norvégia
6. Svédország
7. Egyesült Államok
8. Izland
9. Kanada
10. MAGYARORSZÁG!

 

Fond Rose Restaurant:

fondrose.jpg

Tonhal szezámmagos köntösben

tonhal szezam.jpg

egy kis csiga...

csiga.jpg

 vegyes grillezett haltál..

vegyesgrillhal.jpg



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr205051295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása