HTML

Lapszakács

Friss topikok

Chili

Lapszakács

megvettem elolvastam bevásároltam megfőztem megettem leírtam

olvass lapozz főzz

2013.01.29. 15:17 susimo

Palapa Mexikói étterem

Címkék: Csavargó

Kedvenc éttermem, és egyben „koktél lelőhelyem” Szentendrén a Palapa Mexikói étterem.

A hely igazi autentikus Mexikói hangulata mellett, a fogadtatás mindig családias, a kiszolgálás első osztályú köszönhetően Gábornak és Ildikónak, az ételek pedig kitűnőek.Mi szinte mindig  „Fiesta tálat” rendelünk, ez a két személyes tál négyféle ételt tartalmaz a mexikói konyha specialitásaiból, friss salátával, burgonyával és kétféle mártogatóssal.

Akkor is érdemes ide betérni, ha csak egy csajos koktélos estét szeretnétek eltölteni. A koktélválaszték abszolút a toppon van, nem beszélve a Mojito-ról, amit igazi kubai recept alapján készítenek. Bevállalósoknak ajánlom a chili pálinkát, egyszer a születésnapomon volt hozzá szerencsém, mit mondjak, soha többet!

palapa.jpg

palapa_1.jpg

palapa_5.jpg

palapa_2.jpg

palapa_4.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr635051262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása