HTML

Lapszakács

Friss topikok

Chili

Lapszakács

megvettem elolvastam bevásároltam megfőztem megettem leírtam

olvass lapozz főzz

2013.02.04. 14:35 susimo

Maison Pic Hotel and Restaurant

Címkék: Csavargó

A férjem, akire most igazán irigy vagyok, egy igen nagy élményben részesült.

Bátyja meghívására ellátogathatott Valence városába, és eltölthetett egy estét a Maison Pic Hotelben, ahol egy 3 michelin csillagos vacsorát fogyasztottak el.

A Maison Pic egy felsőkategóriás 5 csillagos szálloda és étterem Valence városában, Franciaországban. 1889-ben alapította a Pic család, ami azóta is a família birtokában működik.

Anne-Sophie Pic –aki folytatta a családi hagyományt, lett az első nő aki "az év séfje" címet megkapta Franciaországban. A megtisztelő címet a Michelin éttermi kalauz által megnevezett 8 ezer konyhafőnök szavazata alapján nyerte el.

Anne-Sophie Pic tudományát  három csillaggal jutalmazta a Michelin 2007-es francia kiadványa. A séfnő ezzel gasztronómiai történelmet írt, ugyanis 1933 óta nem volt arra példa, hogy hölgy kapja meg a rendkívüli elismerést. Anne-Sophie Pic díjával együtt a Maison Pic a negyedik 3 csillagos női vezetésű étterem.

Itt vacsorázott tehát az én párom, aki-hogy saját szavaival éljek- többszöri „ízorgazmust” élhetett át.

lyon 226.jpg

lyon 230.jpg

 

A menü előtt érkezett "szerény falatkák..

lyon 231.jpg

lyon 233.jpg

A menü:

The Berlingots

( creamy berlingots with Banon slightly smoked green broth of cress infused with ginger and bergamot)

lyon 237.jpg

The scallops from Normandie

( local cabus cabbage, cinnamon leaf foamand Sudashi zest)

lyon 238.jpg

The John Dory

( slightly flavoured with pink berry from Madagascar, tender Cevennes onions, black truffle)

 

lyon 239.jpg

The Free-Range Pigeon

( poached and roasted, celery and green asparagus from Mallemort, flavoured with green anise, slightly smoked broth)

lyon 241.jpg

The Lemon and Juniper Berries


( creamy and foamy variation lemon jus and sorbet)

lyon 243.jpg

és még némi desszert a menün kívül..

lyon 245.jpg

lyon 242.jpg

Ajándék süti az útra, miután kijelentkeztek...

lyon 248.jpg

http://www.pic-valence.com

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr935062261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása