HTML

Lapszakács

Friss topikok

Chili

Lapszakács

megvettem elolvastam bevásároltam megfőztem megettem leírtam

olvass lapozz főzz

2013.03.18. 19:12 susimo

Guacamole ahogy a férjem szereti

Címkék: Lapszakács

Hozzávalók:
1 chilipaprika
2 gerezd fokhagyma
2 e.k. víz
1 jó érett paradicsom
fél vöröshagyma
2 nagy avokádó by Zöldségliget
1 citrom
olívaolaj

1 mokkás kanál koriander levél
(nálunk frissen)

A chilit és a fokit törd össze mozsárban, öntsd rá a vizet és hagyd állni kb. 10 percet. Hámozd meg a vöröshagymát és a a paradicsomot,
majd vágd apróra. Szabadítsd meg az avókádót a héjjától, szedd ki a magját, és törd össze a húsát.
Keverd össze az összes hozzávalót, locsold meg olívaolajjal és a citrom levével, ízlés szerint sózd, borsozd, majd szórd bele a koriandert.
Kukorica tortillával a legfinomabb, de eheted pirítóssal is.

guacamole.jpg

Forrás: Ízek és Kultúrák, Mexicói konyha

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr765143912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása