HTML

Lapszakács

Friss topikok

Chili

Lapszakács

megvettem elolvastam bevásároltam megfőztem megettem leírtam

olvass lapozz főzz

2013.03.20. 17:13 susimo

Sült paprika ecetes-mézes mandulával

Címkék: Lapszakács

Barcelonai látogatásunk után rögtön beszereztem egy "Tapas" könyvet, amiből ez az egyik kedvencem.

Gyorsan elkészíthető, egyszerű és nagyon finom.
Én húsok mellé szoktam készíteni, vagy egyik eleme a Tapas estnek nálunk. Egy kicsit kibővítettem a receptet, a végén apró kockákra vágott kecskesajtot keverek hozzá.

Hozzávalók:

8 piros paprika négyfelé vágva
3-4 e.k. olívaolaj
2 gerezd fokhagyma felszeletelve
25g szeletelt mandula
2 e.k. méz
2 e.k. vörösborecet
frissen aprított petrus
só, bors

Kecskesajt ha van otthon

A paprikákat sütőben addig sütjük, míg a héjukon fekete hólyagok nem lesznek.
Ekkor kivesszük, és óvatosan műanyag zacskóba tesszük, lezárjuk és így hagyjuk kihűlni (ettől könnyebb lesz meghámozni)
Amikor kihűlt lehúzzuk a héját és feldaraboljuk.
Az olívaolajon aranysárgára pirítjuk a fokhagymát, majd hozzákeverjük a mandulát, a mézet és az ecetet.
Még 1 percig melegítjük, majd levesszük a tűzről, és a sült paprikára öntjük.
Megszórjuk a petrussal, hozzákeverjük a kecskesajtot,sózzuk, borsozzuk ízlés szerint. 

mezesmandispaprika.jpg

Forrás: Art Nouveau Kiadó-Tapas

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr535154302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása