HTML

Lapszakács

Friss topikok

Chili

Lapszakács

megvettem elolvastam bevásároltam megfőztem megettem leírtam

olvass lapozz főzz

2013.03.18. 20:11 susimo

Hong Kong és minden amit megettünk

Címkék: Csavargó

Tíz napot töltöttünk Hong Kongban, amit öt szóval tudnék jellemezni: csúcstechnika, felhőkarcolók, tömeg, giccs és szmog. Akik szeretik a tengeri herkentyűket azoknak maga a paradicsom, viszont akik allergiásak a vízi élőlényekre, azoknak ajánlott itthonról bekészíteni némi túlélő csomagot. Amíg a fiúk halálra ették magukat, én úgy  örültem a  Burger King-nek, mint az eltévedt sivatagi vándor a víznek.

Utcaszéli étkezde enterieur: fiskars olló, kéztörlőnek egy guriga wc-papír

vegyes 1682.jpg

vegyes 1683.jpg
vegyes 1684.jpg

vegyes 1686.jpg

vegyes 1893_1.jpg

A kiválasztott igazán friss ebéd...

vegyes 1997.jpg

vegyes 1711.jpg

vegyes 1720.jpg

vegyes 1721.jpg

Végre számomra is ehető dolgok a Bubba Gump-ban...

vegyes 1955.jpg

Frissen halászott óriás osztriga (útitársunk igen csak belezöldült)

vegyes 2000.jpg

vegyes 1998.jpg

Food fesztivál Macau-n

vegyes 1844.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr945143994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása