HTML

Lapszakács

Friss topikok

Chili

Lapszakács

megvettem elolvastam bevásároltam megfőztem megettem leírtam

olvass lapozz főzz

2013.03.18. 10:58 susimo

Padthai Wokbár

Címkék: Csavargó

Tegnap kipróbáltuk a Padthai Wokbárt a belvárosban. Ez a hely tökéletes annak aki szeretne gyorsan, és nem túl drágán, valami különlegesebbet enni, és legfőképpen szereti látni, hogyan készül el az étele.

Mi vasárnap ebédidőben értünk a bárba, és bár első látásra a sor egy kicsit ijesztőnek tűnik, a rendszer annyira ki van találva, hogy 15 perc után már meg is kaptuk a frissen készült tésztánkat. Ami nekem nagyon tetszett, annak ellenére, hogy ez egy önkiszolgáló hely, a kiválasztott ételt előre kell fizetni, majd a blokkon szereplő sorszám alapján kényelmesen ücsörögve követheted egy kivetítőn mikor készül el ételed. Persze ha akarod nézheted is hogyan sürögnek-forognak a szakácsok a látványkonyhában.

Én rizstésztát kértem, csirkehússal, kaliforniai paprikával, zöldségekkel és Burma szósszal.

Nagyon ízlett!

padthainegy.jpg

http://padthaiwokbar.com

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr695140905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása