HTML

Lapszakács

Friss topikok

Chili

Lapszakács

megvettem elolvastam bevásároltam megfőztem megettem leírtam

olvass lapozz főzz

2014.06.24. 10:25 susimo

Alakbarát sajttorta

Címkék: Sütiszerelem Alakbarát

sajt_1.JPG

 

A kekszes alaphoz:

170 g Diat Nature rostos keksz

30 g zabpehely

100 g kókuszvaj

A vajat megolvasztom, a kekszet és a zabpelyhet ledarálom, majd összekeverem az olvasztott vajjal . Egy kerek tortaformát kibélelek sütőpapírral és kanállal belenyomkodom a kekszes egyveleget. 170 fokon 10 perc alatt megsütöm.

A sajtkrémhez:

250 g mascarpone (vagy light natúr krémsajt)

1 dcl natúr joghurt

75 g eritrit

1 k.k. vanília aroma 

2 tojás

1 e.k. liszt

1 citrom reszelt héja

light málnalekvár

A tojásokat kikeverem az eritrittel, majd hozzáadom a többi hozzávalót is, kivéve a lekvárt. Ha megsült a kekszes alap leveszem a sütő hőfokát 160 fokra. A tésztára evőkanállal pöttyözök a lekvárból, majd ráborítom a sajtkrémet. 50 percig sütöm.

sajt_2_1.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr36407097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása