HTML

Lapszakács

Friss topikok

Chili

Lapszakács

megvettem elolvastam bevásároltam megfőztem megettem leírtam

olvass lapozz főzz

2013.03.19. 15:33 susimo

Diós marcipános tallér

Címkék: Sütiszerelem

Egy Dr.Oetker kis receptes füzetben találtam ezt a ropogós sütit, karácsonykor ki is próbáltuk édesanyámmal, és nekünk nagyon ízlett.

Hozzávalók:

10dkg marcipán,
35 dkg liszt,
1 késhegynyi sütőpor,
2 tasak vaníliás cukor,
150 ml habtejszín,
20 dkg ráma
Díszítéshez: barna cukor, félbevágott dió vagy mandula

A hozzávalókat a marcipán kivételével össze gyúrjuk, majd a végén a marcipánt belereszeljük, és egynemű tésztát készítünk belőle. Három részre osztjuk, és kb. 3 cm átmérőjű hengereket formálunk belőle. Belehempergetjük a barnacukorba és két órára a hűtőbe tesszük.

Két óra múlva elővesszük a tésztát, előmelegítjük a sütőt 180 fokra, a hengerünket félcentis szeletekre vágjuk.
Sütőpapírral bélelt tepsire rakjuk..
Mindegyik tallér közepébe nyomunk egy fél diót vagy fél mandulát.
kb. 12 perc alatt megsütjük.

diosmarcipanos.JPG

diosmarcipan.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr815148275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása