HTML

Lapszakács

Friss topikok

Chili

Lapszakács

megvettem elolvastam bevásároltam megfőztem megettem leírtam

olvass lapozz főzz

2013.11.24. 15:10 susimo

Tészta cukkinivel és gombával

Címkék: Olasz

gombacukk.JPG

Egyik kedvenc saját receptem, gyorsan elkészíthető, és szabadon variálható....

Hozzávalók: 1 kisebb cukkini, kb. 15dkg barna csiperke gomba, 100g sajtkrém, 150ml tejszín, kockázott bacon szalonna, fél vörös hagyma, 0.5dcl száraz fehérbor, egy kis parmezán, és tészta.

Amíg a tészta megfő, a bacon szalonnát kevés olíva olajon megpirítom, majd jöhet rá a kockázott vöröshagyma, a cukkini és a gomba...fedő alatt puhára párolom. Amikor már majdnem kész, felöntöm a fehérborral, megvárom míg felforr, majd rádobom a krémsajtot, jól elkeverem, megborsozom, és ha megolvadt hozzáöntöm a tejszínt. Alacsony lángom kb. még 10 percig főzöm, majd ha kész, reszelek bele egy kis parmezánt, ha kell sózom, borsozom.

Amint kész a tészta összekeverem a sajtkrémes egyveleggel és már tálalom is...

gombascukkinis_2.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lapszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr125653735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása